Ekonomiassistent i Sigtuna

Ekonomiassistent i Sigtuna

Arbetsbeskrivning

Uppdrag som ekonomiassistent på en kommunal arbetsplats i Sigtuna, ta chansen att utvecklas i din yrkesroll på ett självständigt uppdrag. Sök tjänsten idag!

Om uppdraget

Vår kund söker nu en ekonomiassistent till ett tidsbegränsat uppdrag fram till 15 juni 2024. Uppdraget påbörjas i mitten av mars och är på heltid, 100%. Arbetet genomförs på plats i kundens lokaler i Sigtuna under kontorstider. Det finns möjlighet till distansarbete max två dagar i veckan enligt överenskommelse med chef.

Dina arbetsuppgifter

Till rollen som ekonomiassistent söker vi dig som har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Arbetsuppgifterna kommer innefatta kund- och leverantörsreskontra till största delen, men även bistå i andra uppgifter inom Redovisningsenheten. Då arbetet genomförs på en kommunal arbetsplats har du fördel av att tidigare arbetat inom en kommunal verksamhet.

Dina kvalifikationer

- Högskoleutbildning inom ekonomi eller motsvarande

- Minst 3 års arbetslivserfarenhet från liknande arbete

- Tidigare erfarenhet av liknande arbete på en större organisation

- God systemvana

- Goda kunskaper i Raindance

- Goda kunskaper i MS-office

- Flytande i svenska i såväl tal som skrift

För detta uppdrag behöver du känna sig bekväm med att snabbt ta till dig nya arbetsuppgifter och kunna arbeta självgående.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2024-03-20.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Elvira Henningsson, elvira.henningsson@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 076 013 22 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 mars 2024
  • Ansök senast: 20 mars 2024

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024