OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Har du minst ett års erfarenhet som ekonomiassistent och vill etablera din karriär hos vår kund i Sundsvall? Tjänsten passar bra för dig som är noggrann, handlingskraftig och lösningsorienterad, samt har erfarenhet av att arbeta i ekonomisystem. Tjänsten är på heltid och uppdraget är i 4 månader med möjlighet till förlängning. Om du känner att detta uppdrag är intressant för dig, ser vi fram emot din ansökan, redan idag!
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
Rollen som ekonomiassistent innebär ett nära samarbete med företagets ekonomiavdelning. Sedvanligt arbete inom ekonomi huvudsakligen bestående av löpande arbetsuppgifter:
Kund-och leverantörsfakturahantering
In-och utbetalningar
Avstämningar
Arbetstider
Arbetstid: Kontorstider mån-fre. Heltid.
Kvalifikationer
Gymnasieutbildning eller KY-utbildning med inriktning ekonomi
Minst ett års arbetslivserfarenhet från ekonomiavdelning
Goda kunskaper i Excel
Noggrann och strukturerad
Serviceinriktad med ett professionellt förhållningssätt
Kan arbeta självständigt med engagemang och ansvarstagande
God samarbetsförmåga
Om du har mer än 2 års arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent, har arbetat med kundservice, samt relevant högskoleutbildning ser vi det som meriterande.
Erfarenhet
Minst 1 års arbetslivserfarenhet från liknande arbete.
Ansökan
Start snarast t.o.m 2022-02-28 med möjlighet till förlängning. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt! För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
För mer information: Kontakta Felicia Östlund, Konsultchef. Felicia.Ostlund@Randstad.se
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044