Ekonomiassistent i Uppsala

Ekonomiassistent i Uppsala

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Vill du arbeta som ekonomiassistent med fokus på leverantörsreskontra? Missa då inte den här möjligheten som nu öppnar upp sig hos vår kund i centrala Uppsala. Detta är initialt ett längre konsultuppdrag där du blir anställd hos oss på SJR som en av våra uppskattade konsulter! Om du och vår uppdragsgivare är nöjda med varandra kommer det sedan övergå i en anställning direkt hos vår kund! Uppdraget är tänkt att starta så snart som möjligt så visa ditt intresse redan idag!

Arbetsuppgifterna du bla. kommer att få arbeta med innefattar:


- Leverantörsreskontra (stora flöden)

- Attestering och betalningspåminnelser

- Övriga ad-hoc uppgifter och vara behjälplig vid diverse ekonomiadministrativa uppgifter.

I det här uppdraget kommer få arbeta på en mindre ekonomiavdelning och arbeta tätt tillsammans med en erfaren ekonom som du kommer kunna stötta och även lära av. Du kommer få ha mycket kontakt med organisationen och vara lite som spindeln i nätet.

Vem är du?

Vi ser framför oss att du är gymnasieekonom och/eller har en eftergymnasial vidareutbildning inom ekonomi. Som person uppskattar vi om du är noggrann och strukturerad samt tar ansvar för dina uppgifter. Vidare tycker du om att samarbeta med andra och hugger in där det behövs! Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Ansökan

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Linnea Järverup på linnea.jarverup@sjr.se alt 0708-234145. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.



För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 januari 2023
  • Ansök senast: 27 januari 2023

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024