Ekonomiassistent inom fastighetsförvaltning till Norrköping

Ekonomiassistent inom fastighetsförvaltning till Norrköping

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av fakturahantering och är nyfiken på arbetet inom fastighetsförvaltning? Då kan vi ha uppdraget för dig! Just nu söker vi efter en driven ekonomiassistent till kund i Norrköping. 


Som ekonomiassistent inom fastighetsförvaltningen kommer du arbeta med granskning och registrering av fakturor. Läs mer om uppdragets omfattning nedan och sök tjänsten idag! 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 

Ansvarsområden
 Ditt huvudsakliga ansvarsområde kommer att innefatta leverantörsreskontra med granskning och registrering av fakturor.  

Arbetstider
Heltid, 100%. 
Uppdraget avser starta i början av januari 2022. Uppdraget kommer till en början sträcka sig i 6 månader med möjlighet till förlängning. 

Kvalifikationer
 Till uppdraget som ekonomiassistent inom fastighetsförvaltning söker vi dig som har: 
Utbildning och/eller arbetslivserfarenhet inom ekonomi. 
Grundläggande kunskaper i leverantörsreskontraarbete. 
Förståelse för attest- och delegationsreglemente. 
Grundläggande förståelse för leverantörsfakturahantering och dess påverkan på ekonomiuppföljning. 
Grundläggande kunskap om hur en inköpsprocess fungerar. 

Det är meriterande om du har kunskaper kring momsfrågor i fastighetsverksamhet, men inget krav.


Som person ser vi att du är driven, engagerad och självgående i ditt arbete kring fakturahantering. 



För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
2022-01-07, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. 


För information: Alice Lindell, alice.lindell@randstad.se 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 december 2021
  • Ansök senast: 7 januari 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024