Ekonomiassistent inom kundreskontra med start i juli!

Ekonomiassistent inom kundreskontra med start i juli!

Arbetsbeskrivning

Hos vår kund, som är ett välkänt företag, får du möjligheten att utvecklas inom ekonomiområdet och samtidigt vara med och utveckla det dagliga arbetet. Tjänsten är på 80% och startar redan i juli, så skynda in med din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Vår kund är ett företag som arbetar för att göra vardagen tryggare och vara ett stöd i beslut som rör livets stora frågor. Kontoret präglas av en positiv atmosfär genom omtanke, omsorg och eftertanke. Som ekonomiassistent inom leverantörreskontra är du delaktig i att utveckla det nya systemet med tillhörande processer. Uppdraget kommer att löpa under sex månader med goda möjligheter till förlängning, och det kan även finnas möjligheter att arbeta med redovisning på sikt. Företaget har sitt kontor vid Medborgarplatsen på Södermalm.

Du erbjuds


* En utvecklande roll som kan öppna dörren för fler möjligheter


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
* Arbeta med löpande redovisning och kundfakturering
* Vara delaktig i att utveckla och bygga processer för att underlätta det dagliga arbetet i ett nyintroducerat affärssystem
* Ha löpande kontakt med ett PayEx och verksamheten angående kundreskontran

VI SÖKER DIG SOM
* Har tidigare erfarenhet av att arbeta med redovisning och kundreskontra


* Har avslutat dina studier inom ekonomi, minst på gymnasienivå
* Har mycket goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift


Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i Visma Business.

Som person är du:


* Noggrann
* Flexibel
* Samarbetsvillig


Övrig information


* Start: Juli
* Omfattning: 3 månader med möjlighet till förlängning
* Placering: Södermalm
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 juni 2020
  • Ansök senast: 6 juli 2020

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024