Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra till vår kund i Gävle

Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra till vår kund i Gävle

Arbetsbeskrivning

Nu har du en fantastisk möjlighet att få in en fot på ett av Sveriges ledande företag inom järnvägsentreprenad. Vi söker dig som tidigare har arbetat med leverantörsreskontra och kan starta omgående. Denna rekryteringsprocess kommer att gå snabbt och vi planerar att gå igenom ansökningar under vecka 38. Därav är du varmt välkommen att skicka in din ansökan redan idag, för att öka dina chanser att få uppdraget!

ARBETSUPPGIFTER
Som ekonomiassistent kommer du arbeta med enklare fakturering på ett uppdrag som beräknas sträcka sig 3-6 månader framåt. Du kommer till exempel att:


* Korrigera fakturor som fastnat i systemet
* Kontrollera och lägga upp nya leverantörer
* Ta hand om enklare reklamationer
* Göra övrig administration kopplat till elektroniska fakturor


Tjänsten passar dig som vill arbeta med ekonomirelaterade arbetsuppgifter på ett större företag. Du kommer att arbeta självständigt, men har alltid någon på kontoret att ta hjälp av vid behov.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

VI SÖKER DIG SOM
* Har erfarenhet av att arbeta med leverantörsreskontra
* Talar och skriver obehindrat på svenska då dokumentation och kommunikation sker på svenska
* Har möjlighet att starta uppdraget omgående

Det är meriterande om du tidigare har arbetat i Agresso.

Som person söker vi dig som är:
* Strukturerad
* Noggrann
* Samarbetsvillig

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Gävle
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Välkommen in med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 september 2020
  • Ansök senast: 15 oktober 2020

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024