Ekonomiassistent Kundreskontra

Arbetsbeskrivning

Office Partner är ett relativt litet företag inom bemanning och rekryteringsbranschen. Sedan starten 1986 har vi med handplockad personal haft ett personligt samarbete med flera stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Inkasso, Läkemedel, Transport och IT. Just nu söker vi en kvalificerad ekonomiassistent för en rekrytering till kundreskontragruppen på ett större dynamiskt företag i City. Arbetsuppgifter: Sedvanliga arbetsuppgifter inom kundreskontran. Kvalifikationer: Minst 3-årigt ekonomiskt gymnsium eller liknande, tidigare erfarenhet av liknade arbetsuppgifter, mycket god svenska samt engelska i tal och skrift. Behärska Officepaketet väl och Excel mycket väl. Personliga egenskaper: Du är en glad person som tycker om att träffa nya människor. Du har lätt för att samarbeta och anser att problem är till för att lösas. Du är strukturerad och ansvartagande och klarar periodvis hög arbetsbelastning. För en jämnare fördelning på företaget ser vi gärna manliga sökanden till denna tjänst. OBS! Tjänsten skall tillsättas snarast möjligt! Bifoga löneanspråk med din ansökan.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Partner AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 16 februari 2006
  • Ansök senast: 18 mars 2006

Liknande jobb


8 september 2008

8 september 2008

1 september 2008

Säljare utan erfarenhet sökes till Åtvidaberg

7 september 2008