EKONOMIASSISTENT KUNDRESKONTRA KISTA

Arbetsbeskrivning

Till ett uppdrag under en föräldraledighet söker vi en ekonomiassistent.Du kommer att ingå i företagets kundreskontrateam som består av 4 personer.Uppdraget beräknas pågå ca 1 år och ska påbörjas i slutet av september.Uppdraget kan leda till anställning hos kunden.Arbetsplatsen är i Kista. Arbetsuppgifter: * Administrera kundinbetalningar * Ansvara för kreditbedömningar och orderkontroll * Ansvara för påminnelser, räntefakturering och kravverksamhet * Kontakter med våra kunder och övriga organisationen * Övriga kundreskontrauppgifter Fokus kommer att vara att arbeta med förfallna fakturor och kravverksamhet.Din bakgrund Vi söker dig som har mångårig erfarenhet av kundreskontra och ekonomi. Som person är du glad och positiv.Du är noggrann, ansvarstagande och tar egna initiativ i ditt arbete.Du trivs bra med att arbeta i team och är öppen för förändringar.Märk din ansökan "Ekonomiassistent kundreskontra Kista".

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AVANZERA BEMANNING
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 7 augusti 2009
  • Ansök senast: 17 augusti 2009

Liknande jobb

Ekonomiadministratör

23 augusti 2010

REKR:UPPDRAG - Ekonomiassistent

23 augusti 2010

Ekonomiassistent vid behov

23 augusti 2010