Ekonomiassistent - kundreskontra, Lidingö

Arbetsbeskrivning

Vi söker en ekonomiassistent till ett långt uppdrag hos en av våra kunder på Lidingö. Som konsult i Avanzera har du fast månadslön och betald semester.Efter detta uppdrag finns möjlighet till andra intressant uppdrag eller rekrytering. Kunden är en mediakoncern.Arbetsplatsen är vid ett av företagets kontor på Lidingö, ca 7 minuter med buss eller Lidingöbanan från Ropsten. Du kommer att ingå i ett team och ditt ansvar blir att sköta kundreskontran vilket t ex innefattar fakturering, avstämningar och kravhantering.Du kommer även att svara för att företagets kreditpolicy följs. Det är ett krav att du har arbetat i Navision och att du har erfarenhet av kundreskontra. Det är viktigt att du kan tillträda omgående. Är det något du undrar över är du välkommen att ringa nedanstående kontaktperson. Märk din ansökan Ekonomiassistent Lidingö.Ansökningshandlinarna behandlas vartefter de kommer in. Avanzera arbetar med personaluthyrning och rekrytering inom områdena kontor/administration, ekonomi och sälj/marknad.Inriktningen är personal med hög kompetensnivå och lång erfarenhet.Vi är medlemmar i Almega - Bemanningsföretagen och är ett Auktoriserat Bemanningsföretag.Se vidare www.avanzera.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AVANZERA BEMANNING
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 13 maj 2009
  • Ansök senast: 25 maj 2009

Liknande jobb

Ekonomiadministratör

23 augusti 2010

REKR:UPPDRAG - Ekonomiassistent

23 augusti 2010

Ekonomiassistent vid behov

23 augusti 2010