OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till ett rekryteringsuppdrag söker vi en ekonomiassistent till vår kunds leverantörsreskontrateam.Arbetsplatsen är i Kista.Tjänsten ska tillsättas i september eller enligt överenskommelse. Du kommer att arbeta i en stimulerande företagskultur i ett framgångsrikt företag med goda utvecklingsmöjligheter. Arbetsuppgifter - Kontering och registrering av fakturor.- Kontakter med leverantörer.- Avstämningar - Övriga leverantörsreskontrauppgifter. Bakgrund Du har ekonomisk utbildning på lägst gymnasienivå.Du har några års erfarenhet av leverantörsreskontra och specielt konteringar. Som person är du glad och positiv.Du är noggrann, ansvarstagande och tar egna initiativ i ditt arbete.Du trivs bra med att arbeta i team och är öppen för förändringar. Vi behandlar ansökningshandlingarna vartefter de kommer in. Är det något du undrar över är du välkommen att kontakta nedanstående kontaktperson. Om Avanzera Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering inom områdena kontor/administration, ekonomi och sälj/marknad.Vår inriktning är personal med hög kompetensnivå och lång erfarenhet.Vi är medlemmar i Almega - Bemanningsföretagen och är ett Auktoriserat Bemanningsföretag.