Ekonomiassistent  - leverantörsreskontra

Ekonomiassistent - leverantörsreskontra

Arbetsbeskrivning

Kontorsbemanning är ett företag som erbjuder uthyrning och rekrytering av personal inom ekonomi, administration, försäljning och IT. Vi hjälper företag att hitta flexibla rekryterings- och bemanningslösningar. Genom att vara en attraktiv arbetsgivare med nöjda medarbetare kan vi erbjuda våra kunder kompetent och motiverad personal. Vi är auktoriserade av Bemanningsföretagen och har kollektivavtal.

För uthyrning i 6 månader med eventuell möjlighet till förlängning söker vi nu en ekonomiassistent som framförallt ska arbeta med leverantörssreskontra. 

Du kommer att ingå i ett ekonomiteam som i dagsläget består av fyra personer som nu ska bli fem i teamet. 

Du är en lagspelare som både kan arbeta självständigt, ta eget ansvar och samarbeta med dina kollegor.  
Det är myckdt meriterande om du har erfarenhet från affärssystemet SAP.

Vi ser gärna att du som söker har en eftergymnasial utbildning och har några års erfarenhet av att arbeta med ovanstående arbetsuppgifter. Som person gillar du att arbeta både självständigt och i team. Egenskaper som är viktiga för rollen är driven, noggrann, social och flexibel. 
Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan snarast.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kontorsbemanning AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 september 2020
  • Ansök senast: 4 oktober 2020

Besöksadress

Stigbergsliden 5 B 41463 Göteborg
None

Postadress

Stigbergsliden 5 B
Göteborg, 41463

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024