Ekonomiassistent leverantörsreskontra, Danderyd

Arbetsbeskrivning

Avanzera Bemanning

Vårt uppdrag:
Till ett uppdrag hos en av våra kunder i Danderyd söker vi en ekonomiassistent. Du kommer att arbeta inom ett stort och välkänt bolag. Uppdraget ska påbörjas den 17 september och pågår inledningsvis till den 31 januari 2014.
Som konsult i Avanzera har du fast månadslön och betald semester.


Arbetsuppgifter:
Som ekonomiassistent inom leverantörsreskontra kommer du att hantera leverantörsfakturor, betalningar, påminnelser samt krav. Du kommer dessutom att sköta kontoavstämningar och den löpande bokföringen.

Din bakgrund:
Vi söker dig som har minst 2 års erfarenhet som ekonomiassistent inom just leverantörsreskontra. Kunskaper i Agresso är ett krav.

Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Kontaktpersoner på detta företaget

Pernilla Molin
08 545 28 302
Helena Elvin Guillemain
08-545 28 305
Lisa Karbelius
08-545 28 303
Helena Elvin Guillemain
08 545 28 305
Helena Elvin Guillemain
08-54528305
Pernilla Molin
08-545 28 302
Lisa Karbelius
08-545 283 03
Pernilla Molin
08-54528302
Lisa Karbelius
08-54528303
Helena Elvin Guillemain
0854528305

Sammanfattning

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


3 juni 2024