Ekonomiassistent leverantörsreskontra IT-branschen

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:

Vår kund behöver en ekonomiassistent till leverantörsreskontra för att förstärka sitt ekonomiteam så snart som möjligt. Man är en partner inom IT-lösningar som står för hög service och stort kunnande. Man sätter personalen högt och har en god laganda. Uppdraget ska påbörjas så snart som möjligt och det finns goda chanser att det ett långsiktigt uppdrag och kanske även anställning. Arbetsplatsen är belägen i Bromma.

Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön innevarande månad samt betald semester.

Arbetsuppgifter:

Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med hela flödet inom leverantörsreskontra - från scanning av fakturor, kontering och attestering till att göra färdigt för betalning. Du kommer även göra avstämningar vid bokslut, boka lönerna och ha viss kontakt med den externa lönepartnern.

Arbetsuppgifterna kommer huvudsakligen att innebära:
- Scanning av fakturor
- Kontering och attestering
- Avstämningar
- Bokning av löner

Din bakgrund:

Vi söker dig som har ekonomisk utbildning på lägst gymnasienivå och några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, bland annat elektronisk fakturahantering. Man använder sig av Basware och Jeeves och ser det som meriterande om du har erfarenhet från just de systemen. Man använder även Excel.

Som person är du noggrann och effektiv med hög servicenivå och hög arbetskapacitet. Vi ser också att du är nyfiken och villig att utvecklas samt att du är en lagspelare som stöttar dina kollegor.

Sök redan idag! Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan!

Bemanning med personligt engagemang:

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Kontaktpersoner på detta företaget

Pernilla Molin
08 545 28 302
Helena Elvin Guillemain
08-545 28 305
Lisa Karbelius
08-545 28 303
Helena Elvin Guillemain
08 545 28 305
Helena Elvin Guillemain
08-54528305
Pernilla Molin
08-545 28 302
Lisa Karbelius
08-545 283 03
Pernilla Molin
08-54528302
Lisa Karbelius
08-54528303
Helena Elvin Guillemain
0854528305

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera Bemanning AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 19 maj 2016

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024