Ekonomiassistent, Leverantörsreskontra till 5.11

Ekonomiassistent, Leverantörsreskontra till 5.11

Arbetsbeskrivning

We are innovators who make purpose-built gear for life's most demanding missions.”

5.11 Tactical has established itself as the fastest-growing and most well-known brand of tactical apparel, gear and functional products in the world. Through a commitment to operator-led product innovation, quality and compelling value, 5.11 has developed a loyal following among some of the most demanding and discerning end-users of apparel and gear.

5.11 ger dig möjlighet att få verka i ett internationellt bolag med många kontaktytor. Tjänsten innebär ansvar för leverantörsreskontran och du kommer arbeta på företagets trevliga kontor i Malmö, Limhamn.

Arbetsuppgifter

I den här tjänsten har du en nyckelposition i ett växande företag. Du kommer ansvara för leverantörsreskontran och blir en del av en ekonomiavdelning på fem personer. Då större delen av den interna kommunikationen sker på engelska behöver du känna dig trygg i både tal och skrift.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter;

- Leverantörsfakturor - ankomstregistrering och slutkontering
- Leverantörsbetalningar
- Avstämning av bankkonto
- Supportera vid kvartals- och månadsbokslut
- Upprätthålla dialog och kontakt med både interna- och externa intressenter
- Utveckla och upprätthålla processen gällande leverantörsreskontra




Vem är du?

Du har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi och några års erfarenhet av ett liknande arbete på en ekonomiavdelning. För att passa i denna tjänst känner du dig trygg och säker i din kunskap inom ekonomi. Du driver ditt eget arbete framåt och för dig är det självklart att vara noggrann och ansvarstagande. För att trivas och passa in i arbetsgruppen är du flexibel och har en förmåga att anpassa dig till nya förutsättningar. Du har god kunskap i Excel samt vana av att arbeta i ett större affärssystem, meriterande men inte ett krav med erfarenhet av Microsoft Dynamics. Du pratar och skriver på svenska och engelska obehindrat.

Mer om ansökan

I denna rekrytering samarbetar 5.11 med SJR. För mer information kring tjänsten och processen är du välkommen att höra av dig till rekryteringskonsult Tomas Vinnersten på 0766-471614. Urval sker löpande varför vi gärna ser att du skickar din ansökan omgående. Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)



Titel: Ekonomiassistent

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 augusti 2020
  • Ansök senast: 31 augusti 2020

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024