OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu har du chansen att bli en del av en välfungerande ekonomiavdelning på ett världsledande företag inom employer branding. I rollen som ekonomiassistent på leverantörsreskontra kommer du att bli en del av ett större team på kontoret i centrala Stockholm.
Vår kund
Företaget är världsledande inom employer branding och är verksamt på en global marknad. Som arbetsgivare ger de alla lika möjligheter och är av uppfattningen att mångfald skapar ett starkare team och laganda.
Din profil
Delta Consulting söker för kunds räkning en ekonomiassistent leverantörsreskontra för anställning hos kund. Vi söker dig som gillar administrativa uppgifter och som är ordningsam och strukturerad. Du har också förmågan att jobba självständigt såväl som i grupp. Teamet du kommer jobba med ser det som viktigt att ha roligt tillsammans och att ha högt i tak.
Huvudsakliga ansvarsområden:
- Vara ansvarig för att fakturor bearbetas och betalas korrekt och i tid
- Samarbeta med interna avdelningar och externa leverantörer
- Skanna och kontera fakturor samt förbereda betalningar
- Attestpåminnelser
- Vara behjälplig vid månadsbokslut
Skallkrav:
- Några års erfarenhet som ekonomiassistent eller liknande
- Gymnasieutbildning inom ekonomi eller motsvarande
- Kunna prata och skriva obehindrat på svenska och engelska
Meriterande:
- God kunskap i Deltek Maconomy
Låter det intressant?
Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår sida!
www.deltaconsulting.se/lediga-jobb
Vid frågor, kontakta Christoffer Rozenbachs på Christoffer@deltaconsulting.se eller 073-928 59 86.
Välkommen med din ansökan!
Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa en helt ny standard.
Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.
Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.
www.deltaconsulting.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson