OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bemannia är ett svenskägt och komplett fullserviceföretag inom rekrytering och bemanningsbranschen.Ledningen för Bemannia har mer än 25 års erfarenhet.Vi är pionjärerna inom svensk bemanning och rekrytering och med grund i en stark småföretagaranda och entreprenörskap löser vi varje uppkommen beställning.Bemannia rekryterar och hyr ut personal inom affärsområdena Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. [ För kunds räkning söker vi en Ekonomiassistent.Du blir anställd av Bemannia men blir uthyrd till vår kund.Uppdraget är ett löpande bemanningsuppdrag och tjänsten startar efter årsskiftet.Tjänstgöringsgraden är 100%.Det är meriterande om Du kan verksamhetsredovisning.Kvalifikationer/Erfarenhet: Du ska vara minst gymnasieutbildning samt ha några års arbetslivserfarenhet.Du ska ha kunskaper i Excel samt i systemet Aditro och Du har lätt för att uttrycka Dig i tal och skrift.Om du har erfarenhet av fastighetsbranschen är detta meriterande.Personliga egenskaper: Du är positiv, kommunikativ och trevlig och Du ska ha en bra samarbetsförmåga.Du ska vara strukturerad och organiserad, prestigelös, lätt för att ta till sig nya kunskaper.Arbetsbelastningen kan variera då det krävs att man kan prioritera bland arbetsuppgifterna och skapa struktur för sitt dagliga och veckovisa arbete.[ Skicka in Din ansökan innehållande CV samt personligt brev snarast så urval sker löpande.Bemannia - Rätt Person Direkt