Ekonomiassistent med bakgrund inom administration sökes

Ekonomiassistent med bakgrund inom administration sökes

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning & erbjudande
Gillar du siffror, att grotta ner dig i statistik och arbeta för effektivisering av en arbetsplats? Läs då vidare för mer information om tjänsten som Ekonomiassistent, och lägg in en ansökan redan idag.

PerformIQ söker nu för kunds räkning en Ekonomiassistent med bakgrund inom administration, för arbete hos en av Skånes större aktörer inom miljö & återvinning. Du kommer fungera som ett administrativt stöd mot ekonomi och inköp, men även vara ett verktyg och bidragande i företagets förbättringsarbete inom den operativa verksamheten.

Personprofil
Vi söker dig som är strukturerad, analytisk och är självgående. Du brinner för förändring och gillar att vrida och vända på saker för att hitta optimala lösningar på problem. Vidare tycker du om att sammanställa statistik och siffror, analysera detta och effektivt utföra dina arbetsuppgifter.

För att lyckas i rollen krävs att du:
* Har en bakgrund med administration inom ekonomi & inköp
* Har arbetat med bokförings- och redovisningsfrågor

Det är meriterande om du har:
* Goda IT-kunskaper från olika system
* Har goda kunskaper inom Office och Visma Proceedo
* Erfarenhet av att arbeta med systemförändringar

Som person är du driven och självgående där du tar ett eget stort ansvar i att uppnå mål och själv hitta förbättringar. Du har en positiv inställning och energi som hjälper dig i ditt arbete att förändra och förbättra verksamheten. Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i rollen. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQ: s värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald.

Övrigt
Start: 1:e Februari
Uppdragets längd: Oktober med chans till förlängning
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Vardagar, kontorstider
Plats: Malmö

Skicka in din ansökan genom att trycka på "ansök". Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Nicklas Nilsson på nicklas.nilsson@performiq.se. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!

Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet.

Som konsult hos PerformIQ omfattas du av kollektivavtal, vilket innebär att du kan känna dig trygg med dina anställningsvillkor hos oss. På PerformIQ ser vi oss själva som ett lag där alla medarbetare är lika viktiga och vi behandlar våra konsulter som lagkamrater. När du blir en del av vårt lag får du en tränare som finns tillgänglig för dig under hela din anställning. För mer information, besök www.performiq.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Almgren
073-353 75 14
Caroline Palm

Henrik Petré

Carl Henrik Monsén

Lina Beaman

Åsa Almgren

Edvard Sjöberg
073 353 75 13
Christian Simon

Henrik Petré

Hanna Mattsson
0733-53 75 17

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 januari 2022
  • Ansök senast: 14 februari 2022

Besöksadress

Birger Jarlsgatan 34
None

Postadress

Sveavägen 159
Stockholm, 11346

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024