Ekonomiassistent med erfarenhet av Marathon

Ekonomiassistent med erfarenhet av Marathon

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
Tillsammans med vår kund söker vi omgående efter en ekonomiassistent inom leverantörreskontra med erfarenhet från ekonomisystemet Marathon. Detta är ett konsultuppdrag på heltid där du kommer att vara anställd konsult hos på Avanzera och arbeta ute hos vår kund. Uppdraget väntas pågå i minst 6 månader men det finns goda möjligheter till förlängning.

Vår kund är ett spännande och väletablerat företag med verksamhet i många länder. Du kommer att tillhöra det svenska kontoret som är placerat i centrala Stockholm.
Du kommer att bli en del av ett reskontrateam på tre personer där ni stöttar och hjälper varandra. Dock innebär tjänsten ett självständigt arbete med mycket frihet under ansvar och möjlighet att arbeta hemifrån under rådande omständigheter. Som ekonomiassistent arbetar du med leverantörsreskontra och är delaktig i den löpande bokföringen.


Arbetsuppgifter:
• Skanning, bokföring och betalning av leverantörsfakturor
• Avstämningar
• Kontroll av betalningspåminnelse, utredning och uppföljning
• Kontrollera och godkänna betalningar
• Hantering av krav och inkasso


Din bakgrund:
Vi söker dig som har arbetat som ekonomiassistent i minst 1 år och har erfarenhet av arbete i ekonomisystemet Marathon. Som person är du positiv, flexibel och mån om att ge bästa möjliga service, både internt och extern. Du tar stort ansvar för ditt arbete och flaggar och frågar vid behov. Du har lätt för att ta in ny information och ser positivt på att sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Du är bekväm med att tala och skriva på svenska samt engelska.

Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten.


Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 maj 2021
  • Ansök senast: 21 juni 2021

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024