OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bemannia är ett svenskägt och komplett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen.Ledningen för Bemannia har över 25 års erfarenhet och har mycket välutbildade och kompetenta medarbetare.Bemannia rekryterar och hyr ut personal inom affärsområdena Kontor, Ekonomi, IT, Fastighet, Lager & Industri.Bemannia finns i trivsamma lokaler på Sveavägen i centrala Stockholm. För kunds räkning söker vi en Ekonomiassistent.Du blir anställd av Bemannia men blir uthyrd till vår kund.Uppdraget är ett bemanningsuppdrag och tjänsten startar 1/9 och pågår till 31/12.Tjänstgöringsgraden är 100%.En förlängning av uppdraget kan bli aktuellt.Arbetsuppgifter: Fakturahantering Inbetalningar Utskick av fakturor I Agresso 5.5: kundreskontra, inkassohantering.Bistå avdelningens medarbetare vid frågor om fakturahantering och ränteberäkningar mm.Kontakt med stadens gemensamma serviceförvaltning.Besvara fakturafrågor från externa kunder.Kvalifikationer/Erfarenhet: Du ska vara minst gymnasieutbildning samt ha några års arbetslivserfarenhet.Du ska ha goda kunskaper i Excel samt i systemet Agresso 5.5.Du har kännedom om hyres och arrendeavtal.Om Du har arbetat i offentliga sektorn är detta meriterande.Personliga egenskaper: Du har lätt för att uttrycka Dig i tal och skrift.Du är mycket noggrann och har ett gott siffersinne.Du är också bekväm att bemöta interna och externa ärenden av varierade karaktär.Vi ser gärna att Du skickar Din intresseanmälan så snart som möjligt då urval kommer att ske fortlöpande.www.bemannia.se, under fliken Sök jobb.Märk Din ansökan med: Ref.nr 1696, Ekonomiassistent Endast fullständig ansökan beaktas med ett CV och ett personligt brev bifogat.Välkommen med Din ansökan!Bemannia - Rätt Person Direkt