Ekonomiassistent med Movex-erfarenhet

Arbetsbeskrivning

Xtra personal är ett av Nordens ledande bemanningsföretag och finns i Sverige och Norge. Vi bemannar och rekryterar inom tjänstemannasektorn och har sedan starten 1995 givit över 15 000 personer arbete. Vårt affärsområde Care tillhandahåller främst sjuksköterskor och läkare till både privata och offentliga vården. Affärsområde IT, med bolaget Peak-IT, är ett av Sveriges snabbast växande konsultbolag. Vårt affärsområde Office arbetar inom ekonomi, administration och service. Vi har kontor på sju olika orter i Norge samt i Stockholm och Göteborg. Xtra Office bemannar och rekryterar tjänster inom Ekonomi, Administration och Service. För Xtra Offices konsultverksamhet söker vi en : Ekonomiassistent med erfarenhet av Movex Xtra Office är en nischleverantör av bl.a. ekonomi- och administrationspersonal. Behovet av Movex-kompetens ökar bland våra kunder och vi söker just nu ekonomipersonal som arbetat i detta system. Xtra personal har nära kontakt med sina kunder, vilket ger dig som konsult ett tryggt och långsiktigt uppdrag, där du kan utvecklas och bygga vidare på din karriär. Du kommer få möjlighet att arbeta ute hos någon av våra kunder i Göteborgsområdet. Våra kunder arbetar branschöverskridande, men är genomgående medelstora till stora företag med en etablerad ekonomiavdelning, där du kan bli en viktig kompetens. Dina arbetsuppgifter Då behovet av Movex-ekonomer finns hos flera av våra kunder, finns det möjlighet att erbjuda dig ett uppdrag som har utvecklande arbetsuppgifter beroende på din profil. Genomgående kommer dina arbetsuppgifter innefatta löpande bokföring, kontering, avstämning och sedvanliga kontorsgöromål, Din profil Vi söker dig med minst 2 års arbetserfarenhet som ekonomiassistent. Gärna ifrån större organisationer. Du har en universitets- eller högskoleutbildning inom Ekonomi och skall har arbetat med Movex. (Uppge gärna vilken version av Movex du arbetat i). Som person är det viktigt att du tycker det är roligt med siffror och ekonomi och vill fortsätta utvecklas inom detta område. Du är flexibel och har lätt att komma in i nya miljöer och verksamheter. Som konsult hos Xtra personal blir vi din arbetsgivare och du får tillgång till uppdrag hos våra kunder. Vi hjälper dig få uppdrag hos de mest spännande företagen. För många uppdrag som går genom oss, finns det även möjlighet att bli anställd hos kund. Vidare får du en personlig konsultchef på Xtra Office och självklart är Xtra ett auktoriserat bemanningsföretag genom Almega. Vi ger bra anställningsvillkor. Vi samarbetar även med underkonsulter. Vi anställer löpande och ser fram emot din ansökan så snart som möjligt. Besök gärna vår hemsida: www.xtra.se

Sammanfattning

Liknande jobb


Ekonomiadministratör

23 augusti 2010

REKR:UPPDRAG - Ekonomiassistent

23 augusti 2010

Ekonomiassistent vid behov

23 augusti 2010