Ekonomiassistent och Administratör till spännande företag.

Ekonomiassistent och Administratör till spännande företag.

Arbetsbeskrivning

Vem är du
För den här tjänsten söker vi dig som är ansvarstagande och tycker om ordning och reda i arbetet. Har du dessutom en god social och kommunikativ förmåga kommer du att bli uppskattad hos oss.
Som person är du noggrann, självständig och flexibel. Du är van att jobba i ett högt tempo i en föränderlig verksamhet och har förmågan att se möjligheten i varje problem. Du behärskar svenska och engelska mycket väl i både tal och skrift, du har goda kunskaper i bokföring, är gymnasieekonom eller motsvarande och har några års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Du har mycket god datavana och är van att arbeta i flera olika system.


Arbetsuppgifter


- Ta emot kunder
- Hantera telefonväxeln
- Ha ansvar för hanteringen av inkommande och utgående post.
- Ansvara för diverse inköp
- Vara behjälplig vid luncher och konferenser
- Vara behjälplig för övriga avdelningar med diverse administration.
- Du tar emot och administrerar inkommande orders


Din ansökan
I denna rekrytering tillämpar vi ett löpande urval och rekommenderar dig därför att skicka in din ansökan så snart som möjligt. I din ansökan ber vi dig inkludera CV och personligt brev. Tjänsten är ett vikariat på 50% och med goda möjligheter till förlängning.

Kontaktpersoner på detta företaget

vVD Torbjörn Johansson
08-555 192 00
Försäljningschef Christoffer Röste
08-55519200 08-55519221
vVD Torbjörn Johansson
08-555 192 00
Sofie Lavelius
0855519200
vVD Torbjörn Johansson
0855519200
Försäljningschef Marcus Nygren
0855519200

Sammanfattning

  • Arbetsplats: DPE Office Network AB Skärholmen
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 mars 2020
  • Ansök senast: 5 april 2020

Besöksadress

Storsätragränd 12
Stockholm

Postadress

Storsätragränd 12
Skärholmen, 12739

Liknande jobb


11 februari 2010

Ordremottaker søkes!

23 mars 2010