Ekonomiassistent och koordinatorsassistent!

Ekonomiassistent och koordinatorsassistent!

Arbetsbeskrivning

Space360 AB är ett företag som är specialiserat inom språkkommunikation och översättning. Företaget har funnits på marknaden i över 30 år.
Vi är en liten organisation där alla hjälper och samverkar med varandra. Det innebär att vi även kan arbeta med uppgifter som är inte är våra primära arbetsuppgifter.
Som ekonomiassistent kommer du främst att arbeta med:
Kund- och leverantörsreskontra
Löpande bokföring
Ekonomiska avstämningar

Du ansvarar för att granska och verifiera företagets inkommande och utgående transaktioner och du kommer att stötta dina kollegor med enklare kund- och ekonomiuppgifter. I det ingår att arbeta med hantering av kundreskontra, leverantörsfakturor.
Önskvärda kvalifikationer:
- Gymnasieutbildning eller motsvarande erfarenhet
- Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
- Erfarenhet av Visma Administration 2000
- Goda kunskaper i de olika programmen inom MS Office och lätt att lära sig nya program. Viktig att lära dig använda våra verksamhetsprogram och verktyg.
Du har ett naturligt intresse för siffror och ekonomi och kan arbeta med flera uppgifter parallellt. Du uppskattar ett gott samarbete och vet vikten av att skapa goda relationer med både dina kollegor och företagets leverantörer och kunder. ekonomichefen. Som person är du noggrann, strukturerad och är van att organisera ditt arbete självständigt.
Självklart är du även en trevlig och tillmötesgående person som vill bidra till att skapa en positiv stämning på arbetsplatsen och som trivs med ett emellanåt högt arbetstempo.
Vi erbjuder dig en härlig arbetsmiljö tillsammans med trevliga kollegor. Arbetstiden är heltid 50 % ekonomiassistent och 50% som koordinatorsassistent.
Anställningen är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning och tillträde är så snart som möjligt.
Kontoret ligger i söderorterna från Stockholm. Välkommen med din ansökan!
E-post: hr@space360.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Camilla Tjörnemo
0703484859
VD Axel Alm
08-7612626
Moa Johansson
ansokan@misa.se
Försäljningschef Anders Jansson
040-358300
VD Peter Carlsson
040-358300
Personalchef Henrik Lundback
225-35802
Affärsrörelsechef Jonas Nyberg
0225-35813
Produktionsledare Tommie Andersson
070 255 21 73
Enhetschef Lina Werning

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Huvudkontoret Stockholm
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 oktober 2022
  • Ansök senast: 30 november 2022

Besöksadress

Regeringsgatan 25
Stockholm

Postadress

Regeringsgatan 25
Stockholm, 11153

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024