OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalkompetens AB är ett svenskt partnerägt rekryteringsföretag, verksamt i Öresundsregionen med kontor i Malmö.Med kundens behov i fokus är vi det lilla personliga rekryteringsföretaget som med stort engagemang arbetar med rekrytering och konsultverksamhet inom våra affärsområden: Ekonomi/Administration, Sälj/Marknad och Chef/Ledare.Vi kombinerar professionell service med professionella kandidater.För att leva upp till vårt namn fokuserar vi ständigt på att vara marknadens mest flexibla rekryteringsföretag, som snabbt förutser och anpassar sig efter arbetsmarknadens nya trender.Vår vision är att bli det naturliga förstahandsvalet i branschen av både kandidater/konsulter såsom kunder/uppdragsgivare i hela Öresundsregionen.Personalkompetens AB är ett auktoriserat bemanningsföretag.Auktorisationen är en garanti för kunderna att den leverantör de anlitar är seriös och följer lagar och regler.Auktorisationen utfärdas av Almega Bemanningsföretagen.Läs gärna mer på www.personalkompetensab.se Till en av våra framgångsrika kunder söker vi omgående en EKONOMIASSISTENT.Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med kund- och leverantörsreskontra.Arbetet innebär kontering av fakturor, registrering av fakturor och bokföringsunderlag, kundfakturering, in- och utbetalningar samt avstämningar. Du kommer även att vara involverad i ett antal mindre projekt inom ekonomiavdelningen.Sökande bör ha ekonomiskt gymnasium som grund samt ha arbetat med liknande arbetsuppgifter under minst tre år.Du skall vara van vid att arbeta i team och på en större ekonomiavdelning.Du besitter hög social kompetens.Flexibel, utåtriktad och serviceminded är dina starka sidor.Då kunden är i stort behov av hjälp omgående är det av stor vikt att sökande kan börja anställningen omgående. Varmt välkommen med din ansökan!