Ekonomiassistent på 50 % i Borås

Arbetsbeskrivning

SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag med inriktning mot Ekonomi och Bank & Finans. Sedan 1993 har SJR byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi har kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på Nasdaq OMX First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.

Vad innebär rollen och vem söker vi?
I den här halvtidstjänsten är du del av ett företag verksamt inom klädbranschen och du arbetar i en roll med många kontakter. Arbetet omfattar fakturering, kundreskontra, in- och utleverans och du har kontakter med både svenska och utländska kunder och leverantörer. Du arbetar även till viss del i receptionen vilket inkluderar telefonkontakt och att ta emot besök.

Arbetet sker i Pyramid och det är därför mycket meriterande att ha erfarenhet av det. Meriterande är även vana av importverksamhet. I övrigt söker vi dig som har erfarenhet av fakturering, in- och utleverans och trivs i en roll med kontakter och i en föränderlig miljö. Att du är trygg i engelska är väsentligt. Det är också viktigt att du har en naturlig initiativförmåga, kan arbeta självständigt och att du har god servicekänsla.

Tjänsten innebär att du arbetar som vår SJR-konsult under 2-6 månader. Starten är i september.

Välkommen med din ansökan!
Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan snarast. Beskriv i din ansökan varför du söker en halvtidstjänst. Har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Karin Fors via 031-333 54 75.

Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.


Som konsult har du nära kontakt med din personliga konsultchef och SJR anordnar regelbundet konsultträffar där du möter dina arbetskollegor som arbetar på andra uppdrag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Elisabeth Khera
+46 404 55 19
Malin Vindenberg
+46 8-407 55 20, +46 707-471 59 11
Elisabeth Khera
+46 8 407 59 19
Pernilla Häglund
+46 8-407 55 42, +46 707-647 16 42
Patrik Asperö
+46 8-407 55 41, +46 707-647 16 41
Jannika Skoglund

Tomas Vinnersten

Sebastian Anderson

Tomas Vinnersten
+46 0406655105, +46 0766471614
Kristina Bennet
+46 040-6655103

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 2-3 dagar/vecka
  • Publicerat: 16 augusti 2013

Besöksadress

Kungsgatan 48B
GÖTEBORG

Postadress

Box 7420
Stockholm, 10391

Liknande jobb

Ekonomiadministratör

23 augusti 2010

REKR:UPPDRAG - Ekonomiassistent

23 augusti 2010

Ekonomiassistent vid behov

23 augusti 2010