Ekonomiassistent på 75% - start omgående

Arbetsbeskrivning

SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag med inriktning mot Ekonomi och Bank & Finans. Sedan 1993 har SJR byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi har kontor i Stockholm, Malmö och Göteborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på Nasdaq OMX First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.

SJR söker för kunds räkning en person till ett uppdrag med omgående start. Uppdraget kommer att pågå till och med januari med möjlighet till förlängning för rätt person. Tjänsten är på 75%.

Vad innebär rollen och vem söker vi?
Arbetet innebär att sköta hela leverantörsreskontran, intrastatrapportering, kontakt med leverantörer och lite scanning. Du kommer att ingå i ett team om 3 personer. Företaget använder Garp vilket är meriterande om du tidigare arbetet i. Det är även meriterande med språkkunskaper då det är en företagsmiljö med många nationaliteter.

Vi tror att du har relevant utibldning och flerårig erfarenhet av hela leverantörsreskontraprocessen och därmed är trygg i den typen av arbete. I övrigt är du en lagspelare med god förmåga att samarbeta och du bör även trivas i en roll där du har mycket kontakt med leverantörer. Vi ser även att du är noggrann, detaljinriktad och stresstålig.

Ytterligare information om uppdraget
Behovet hos vår kund är omgående och på deltid. Företaget sitter i lokaler i Västra Göteborg. Företagsmiljön är prestigelös med mycket entreprenörsanda.

Din ansökan
Har du frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta Amanda Karlsson via 031-333 54 88. Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka oss din ansökan.

Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Som konsult har du nära kontakt med din personliga konsultchef och SJR anordnar regelbundet konsultträffar där du möter dina arbetskollegor som arbetar på andra uppdrag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Hanna Niklasson
+46 31 3335473
Hanna Niklasson
+46 031 3335473
Karin Fors
+46 031 333 54 75
Caroline Karlsson
+46 031 333 54 71
Helena Åhs
+46 031 333 54 85
Sandra Hellström
+46 031 333 54 76
Liina Fagerberg
+46 031 750 33 91
Amanda Karlsson
+46 31-3335488, +46 766471653
Linda Orrö
+46 (0)31 333 54 72

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR AB Göteborg Göteborg
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Enligt överenskommelse
  • Deltid/Visstid Visstid
  • Publicerat: 23 september 2016

Besöksadress

Kungsgatan 48B
None

Postadress

Kungsgatan 48B
Göteborg, 41115

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024