OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår amerikanska kund i centrala Göteborg söker vi nu en ekonomiassistent på 75% med fokus på leverantörsreskontra! Tjänsten är ett konsultuppdrag med start i slutet av mars och sträcker sig 9-12 månader fram.
Sök rollen redan idag då intervjuer sker löpande!
Om tjänsten
Du kommer arbeta med ett härligt team bestående av andra ekonomer i fina lokaler i Göteborg. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara leverantörsreskontra, reseräkninar samt växeltelefoni. Andra administrativa uppgifter kan förekomma.
Du arbetar kontorstider med möjlighet till flex och distansarbete.
Vem är du?
Vi söker en driven och ambitiös person som inte är rädd att hugga i där det behövs. Du är initiativtagande och kan växla upp i tempo vid behov. I övrigt har du har:
- Gymnasieutbildning inom ekonomi
- Erfarenhet av leverantörsreskontra i minst 3 år
- Goda kunskaper i Officepaketet främst Excel.
- Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.
Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av systmet Oracle
Om verksamheten
Vi tillhör de företag i Sverige som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning inom ekonomi. Detta gör att vi kan erbjuda dig unika möjligheter oavsett om du är CFO, redovisningschef, controller eller löneadministratör - inom ekonomins hela spektra - såväl till privat som till offentlig sektor.