Ekonomiassistent på deltid i Uppsala

Ekonomiassistent på deltid i Uppsala

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Nu söker vi på SJR dig som vill arbeta som ekonomiassistent på ett spännande tillväxtbolag beläget i nya, fina och moderna lokaler i centrala Uppsala!

Du kommer att tillhöra ett härligt team om ca 10 personer och arbeta i stora flöden med framförallt leverantörsfakturor men du kommer även få hjälpa till med kundfaktureringen.

För den här rollen söker vi som vill arbeta deltid, ca 60% ( 3 dagar/vecka där du själv kan bestämma dagarna du arbetar) Uppdraget beräknas starta så snart som möjligt och pågå i ca 6 månader och du kommer bli anställd som en av våra uppskattade SJR konsulter, alternativt har du eget bolag och vill gå in som underleverantör.

Arbetsuppgifter
Hantering av leverantörsfakturor
Stämma av konton för in- och utbetalningar
Kundfakturering via faktureringssystemet

Om dig

Företrädesvis har du en akademisk examen inom ekonomi eller motsvarande arbetslivserfarenhet och har tidigare arbetat i en liknande och serviceinriktad roll. Du behöver ha goda kunskaper i Svenska och Engelska samt ha erfarenhet av att arbeta i något/några ekonomisystem. Vidare är du en kommunikativ person som tycker om att ta initiativ och lösa problem.

Ansökan

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Isabell Bengtsson på isabell.bengtsson@sjr.se alt 070-899 95 63 (tel:070-899%2095%2063) eller Linnéa Järverup på linnea.jarverup@sjr.se alt 0708-234145. Vi intervjuar kandidater löpande.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.



För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 oktober 2023
  • Ansök senast: 1 november 2023

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024