OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om kunden:
ISS Facility Services är Sveriges och Nordens största tjänsteföretag med 12 000 medarbetare i Sverige och 530 000 medarbetare världen över som arbetar inom en mängd tjänsteområden. Verksamheten sträcker sig över områden som facility management, mat och dryck, kontorstjänster, fastighetstjänster och städtjänster. Med en utvecklad leveransmodell kan ISS säkerställa en förstklassig service för kunder världen över. Nu söker vi efter en Ekonomiassistent på deltid till leverantörsreskontran på huvudkontoret i Liljeholmen. Är du ute efter ett roligt och lärorikt extrajobb parallellt med ekonomistudierna är detta en chans du inte får missa!
Om jobbet
ISS behöver förstärkning och söker därför en ekonomiassistent under terminerna och för att täcka upp under semestrar. Du kommer att ha eget ansvarsområde gällande inkassohantering och även vara behjälplig med andra ekonomirelaterade uppgifter beroende på behov. Exempel på arbetsuppgifter är:
– undersöka fakturafrågor i relation till inkassoärenden
– skapa underlag för manuella utbetalningar
– kontakta ansvariga för attestering
Möjligheter
Här får du möjligheten till en inblick i ett globalt företags verksamhet samtidigt som du ges chansen att utveckla din förståelse för hur arbetet på en stor ekonomiavdelning fungerar. ISS erbjuder ett utvecklande extraarbete på ett spännande företag med goda värderingar och en stark vilja att lyckas. Är du initiativrik och villig att lära dig finns goda chanser att växa här.
Krav
Vi söker dig med pågående utbildning inom ekonomi och vi ser gärna att du har praktisk erfarenhet från liknande uppgifter.
För att trivas i tjänsten är du driven, noggrann, nyfiken och kommunikativ. Då du har löpande extern och intern kontakt behöver du även vara serviceminded och har en prestigelös attityd. Det är även viktigt att du är noggrann och ansvarsfull samt vågar fatta egna beslut. Du har goda kunskaper i både svenska och engelska, muntligt och skriftligt, samt systemvana och goda kunskaper i Officepaketet
Arbetstider, omfattning och tillträde
Arbetet kommer vara förlagt under kontorstider 8-17, önskvärt främst på tisdagar och fredagar. Tjänstens omfattning per dag ligger mellan 6-8 timmar beroende på din tillgänglighet.
Hur söker du?
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.
Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Karolina Hedenström på telefon 08-684 252 32
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-400 25 860
Rekryterare Viktoria Berg
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-684 25 230