Ekonomiassistent på deltid till välkänd tv-kanal

Ekonomiassistent på deltid till välkänd tv-kanal

Arbetsbeskrivning

Vi på SJR söker nu dig som är student och vill jobba med leverantörsfakturor hos vår kund som är en stor tv-kanal. Du kommer att jobba mellan 15-20tim/vecka och kunden önskar att du då är på plats. Uppdraget är start omgående och 6 månader framåt.

Arbetsuppgifter;
Arbetsuppgifterna kommer till största delen bestå av kontering av leverantörsfakturor, samt hjälpa till med intern kommunikation och dialog med leverantörer.

Kunden jobbar i SAP och här får du möjlighet att lära dig fakturaprocessen inom leverantörsreskontran från början i ett stort system med stora flöden vilket kommer ge dig en bra erfarenhet för kommande jobb efter studierna.

Vem söker vi;
Vi söker dig som idag studerar ekonomi på eftergymnasial utbildning och kan jobba ovan nämnda timmar på plats. Du bör ha lätt för att sätta dig in i system och har du tidigare jobbat med ekonomi är det en merit men inget krav.

För att trivas hos kunden bör du vara snabblärd, driven och kommunikativ. Du är stresstålig och trivs med att jobba i ett högt tempo. Du jobbar prestigelöst och flexibelt samtidigt som du är positiv.

Varmt välkommen med din ansökan

Ansökan;
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Anette Skantz. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2023-09-21.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.



För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 augusti 2023
  • Ansök senast: 21 september 2023

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024