Ekonomiassistent på heltid inom leverantörsreskontra

Ekonomiassistent på heltid inom leverantörsreskontra

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig som är i början av din karriär och vill utvecklas inom leverantörsreskontra för vår kunds räkning; ett ledande företag inom fastighetsbranschen. Denna tjänst erbjuder inte bara arbete med leveranstörsreskontra utan också möjligheten att arbeta tillsammans med omtänksamma och kompetenta kollegor. Läs mer nedan och ansök idag, då start är omgående!

OM TJÄNSTEN
Vi söker för vår kunds räkning en Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra. Uppdraget är på heltid med start i augusti och sträcker sig till årsskiftet med chans till förlängning. Här ges möjligheten att kliva in i ett dynamiskt företag med tillväxt och förändring i fokus. De är dedikerade till att skapa effektiva och innovativa lösningar inom fastighetsbranschen och strävar alltid efter att vara i framkant när det gäller affärsutveckling och processoptimering.

I rollen som ekonomiassistent tillhör du redovisningsavdelningen om 25 kollegor där du kommer att hantera leverantörsreskontra inom koncernen. Detta genom att samla och registrera inkommande leverantörsfakturor och supportera organisationen med konteringsfrågor och attestering av fakturor.

VI SÖKER DIG SOM
- Har mycket goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska, i så väl tal som skrift, då det används i det dagliga arbetet
- Har eftergymnasial examen inom ekonomi
- God system- och datavana

Det är meriterande om du:
- Har arbetslivserfarenhet av leverantörsreskontra sedan tidigare

För rollen värderar vi dina personliga egenskaper högt och söker dig som är självgående, fokuserad på att hitta lösningar och trivs med att samarbeta i team i en föränderlig arbetsmiljö. Du bör vara driven och ödmjuk, samt ha förmågan att ta ansvar för ditt arbete och vara självständig.

Övrig information:
- Start: Augusti
- Uppdrag: Till årsskiftet med chans till förlängning
- Omfattning: Heltid, 40 h/v
- Placering: Stockholm, centralt
- Bakgrundskontroll: UC-kontroll kommer genomföras i denna rekryteringsprocess

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 april 2024
  • Ansök senast: 27 maj 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024