Ekonomiassistent-Redovisning

Ekonomiassistent-Redovisning

Arbetsbeskrivning

Vi söker en Ekonomiassistent för uthyrning till kund med start omgående.

Dina arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent kommer du arbeta med redovisningen och bolagets leverantörs- och kundreskontra. Du deltar också i arbetet med bolagets period- och årsbokslut med avstämnings- och utredningsarbete. Som en av medarbetarna på ekonomiavdelningen är det naturligt att du även utför en del andra administrativa arbetsuppgifter som en del av din tjänst.
Som medarbetare vid bolagets ekonomiavdelning förväntas att du aktivt deltar och medverkar till gruppens gemensamma utveckling i dess arbete med ständiga förbättringar och nya förbättrade arbetssätt. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet, och utgår från att du delar vår värdegrund och agerar utifrån; eget ansvar, engagemang och kunskap.
Tjänsten är placerad i Hässleholm vid vårt värmeverk men du kommer också att regelbundet arbeta vid vår vid våra andra anläggningar runt om Hässleholm.
Kvalifikationer Vi söker dig med en gymnasieexamen, som även har erfarenhet av arbete på en ekonomiavdelning och känner dig bekväm med redovisning. Har du även slutförd eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller motsvarande, ser vi detta som meriterande.
Då vi idag har Pyramid som vårt affärssystem är erfarenhet från arbete i detta system en mycket viktig parameter i vårt urvalsarbete.
Vi värdesätter goda kunskaper i Microsofts Officepaket och datorvana i övrigt. Goda kunskaper i svenska utgår vi ifrån att du besitter.

Tjänsten kommer att tillsättas omgående.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Today Consulting
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 oktober 2020
  • Ansök senast: 20 november 2020

Liknande jobb


Kundreskontramedarbetare

Kundreskontramedarbetare

19 april 2021

17 april 2021