OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa.Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver ?ja just det ?hjälp på jobbet.Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder.Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst.Vi ses!Vi letar nu efter en ekonomiassistent som ska ansvara för bl.a fakturering, lön, avstämningar och projektuppföljningar hos vår kund.Företaget är en konsultverksamhet med hög energinivå och inspirerande miljö, kontoret är centralt beläget.Du är gymnasieekonom med någon erfarenhet av arbete från en ekonomiavdelning samt goda kunskaper i Excel.Skulle du ha erfarenhet av lönehantering och/eller projektredovisning är det meriterande.För att klara av jobbet krävs det att du är noggrann, strukturerad med hög arbetskapacitet och positiv inställning.Du har ca 2-3 års arbetslivserfarenhet, gärna från ekonomiuppgifter, och vill nu jobba vidare på en ekonomiavdelning.Uppdraget startar omgående och löper tillsvidare, med mycket god möjlighet till att bli rekryterad över till kund.Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten an tillsättas innan ansökningstidens utgång.