OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund söker just nu en driven och servicemindad Ekonomiassistent som ska arbeta med deras leverantörsfakturahantering, Har du tidigare erfarenhet av leverantörsreskontra kan detta vara jobbet för dig!
Uppdraget är på heltid och förväntad start är omgående för att pågå i minst 6 månader med goda chanser till förlängning. Just nu är det högt tryck på jobbansökningar och denna tjänst kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte med att visa oss vem du är!
Om tjänsten
Du kommer jobba i ett team som stötar resten av organistationen inom leverantörsreskontraprocessen såsom utredningsarbete, problemlösning och utveckling av rutinerna.
Medverka till att processen utförs så effektivt som möjligt samt följer aktuella lagar, regler och rutiner inom området samt i linje med koncernpolicy och övriga processer inom koncernen
Vem är du?
Vi ser gärna att du har relevant eftergymnasial utbildning och att du har jobbat med liknande uppgifter i minst 1-2 år, gärna i en större organisation. Du har god erfarenhet och kunskap inom SAP och Excel och har lätt att arbeta såväl självständigt som i grupp. Som person är du affärsmässig, noggrann, detaljorienterad, punktlig och har en mycket god kommunikativ förmåga.
Goda kunskaper i svenska såväl som engelska erfordras.
Om verksamheten
Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående och pågår i minst 6 månader med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av Poolia Finance. Vi är måna om att du som konsult hos oss skall trivas både ute på din arbetsplats samt som anställd av Poolia. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension. Vi erbjuder dig även friskvårdsersättning, rabatter på olika träningsanläggningar och sociala aktiviteter som anordnas av Poolia. Vid din sida har du en konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig ute på din arbetsplats så att du blir framgångsrik i ditt uppdrag.