Ekonomiassistent sökes till Gävle!

Ekonomiassistent sökes till Gävle!

Arbetsbeskrivning

Skriv din ingress här

Har du erfarenhet i ekonomi inom redovisningsområdet? Då är du den vi söker!

Om uppdraget
Kunden bidrar till en effektiv och tillgänglig statsförvaltning. Genom att levererar tjänster till andra myndigheter, privatpersoner och företag över hela landet.
Just nu söker det efter en ny kollega med erfarenhet inom ekonomi. Uppdraget har start start omgående och förväntas pågå till och med den 31/08-22 med en sysselsättningsgrad som är på heltid 100% Placeringsort är Gävle.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Ekonomiassistent kommer du att arbeta med löpande arbetsuppgifter inom redovisningsområdet. Du kommer främst arbeta med hantering inom kundreskontra och leverantörsreskontra. Även arbetsuppgifter inom löpande redovisning kommer att förekomma exempelvis inom avstämningsarbete.

Dina kvalifikationer

Du har en högskoleutbildning inom ekonomi eller likvärdig utbildning och minst tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete. Alternativt, gymnasium samt fem (5) års arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent.

Kunskaper inom ekonomisystemet Agresso UBW.

Goda kunskaper i MS Office.

Erfarenhet från leverantörsreskontrahantering.

Erfarenhet från kundreskontrahantering.

Erfarenhet inom redovisningsområdet d v s löpande redovisning såsom månadsavstämningar.

- Du kan kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift.


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sofia Sundberg 073 746 38 00 sofia.sundberg@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 januari 2022
  • Ansök senast: 16 juli 2022

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024