OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Arbetsbeskrivning
I rollen som ekonomiassistent kommer du arbeta på bolagets interna ekonomiavdelning tillsammans med 8 andra kollegor.
Dagliga arbetsuppgifter:
• Fakturering: Intern och extern
• Kundreskontra
• Leverantörsreskontra
• Avstämningsarbete
• Kontering
• Stötta övriga ekonomiteamet med ekonomi relaterade uppgifter
Vem är du?
Vi ser gärna att du har jobbat som ekonomiassistent i 3-4 år och gärna i större organisationer med högt fakturaflöde. Som person är du flexibel, social och prestigelös. Du tycker om att arbeta brett och självständigt och trivs med att tillhöra ett team där du bidrar med positiv energi. Vi ser det som väldigt meriterande om du tidigare har jobbat i Agresso.
Du erbjuds
Du erbjuds ett konsultuppdrag som ekonomiassistent i ett välkänt företag som sitter i centrala lokaler. Uppdraget har en omgående start och har ett preliminärt slutdatum 31/7. Arbetstiderna är vanliga kontorstimmar baserat på en 37,5 h/vecka.
Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Gabriel Spennare via mail: gabriel.spennare@jurek.se
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52