Ekonomiassistent till Atleva Specialistvård

Ekonomiassistent till Atleva Specialistvård

Arbetsbeskrivning

Är du ekonomiassistent och vill arbeta inom en spännande bransch, i ett starkt expansivt företag? Då har vi tjänsten till dig!

Om dig

För att trivas i rollen som Ekonomiassistent hos Atleva Specialistvård ser vi att du är en ansvarsfull person som tycker om att driva ditt arbete framåt. Du är utåtriktad och sprider positiv energi kring dig, till kunder och till dina kollegor.

Du uppskattar att arbeta på en arbetsplats där det händer mycket, du gillar förändringar samt har en förmåga att prioritera. Som person är du initiativtagande, prestigelös och orädd samt gör det som behövs för att få jobbet gjort. Du är en person som aktivt söker efter förbättringar samt drivs av problemlösning.

Om tjänsten

Som ekonomiassistent ansvarar du, tillsammans med en kollega, för koncernens löpande administration gällande kundfakturering, inbetalningar, leverantörsbetalningar med mera. Du kommer också ha en viktig roll vid månatliga avstämningar, framtagandet av löpande rapporter samt koncernens ekonomiska utveckling.

Vi tror att du har gymnasieutbildning med inriktning på ekonomi samt några års erfarenhet av arbetet som ekonomiassistent. Du har goda kunskaper av Office-paketet och då främst Excel samt erfarenhet från arbete med moderna affärs- och lönesystem. Du uttrycker dig vidare väl i tal och skrift. Har du erfarenhet från arbete inom privat sjukvård är det meriterande men inget krav.

Om Företaget

Atleva Specialistvård är en privat vårdkoncern som är specialiserade på hand- och fotkirurgi samt smärthjälp. Koncernen har sedan starten 2008 varit mycket expansivt och har för närvarande kliniker i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Mariestad. Nu söker vi en ekonomiassistent med placering i Göteborg. Du kommer att jobba i ett litet team med stora möjligheter att påverka ditt arbetsinnehåll.

Atlevas värdegrunder (som styr arbete mot kunden) är: Kompetens, Empati, Helhetssyn och Kvalité.

Våra normer (som styr samarbetet mellan personalen) är: Rak kommunikation, Visa varandra respekt, Samarbete, Feedback och Ödmjukhet.

Tillsammans skapar vi Sveriges ledande kliniker med hög kvalité och snabba beslutsvägar!

Om Processen

Om du har några frågor om tjänsten eller processen är du välkommen att kontakta Moa Jäder på 0707-663955 eller moa.jader@linck.se

Anställningen är på heltid och sista ansökningsdag är 14:e april.

Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: LiNCK
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 mars 2023
  • Ansök senast: 14 april 2023

Liknande jobb


7 juni 2024