Ekonomiassistent till Baskarp

Ekonomiassistent till Baskarp

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en erfaren ekonomiassistent till vår kund i Baskarp. 
Här har du möjlighet att bygga en exceptionell karriär. Du kommer att ingå i en internationell organisation som har en tydlig vision, gemensamma mål och en målmedveten och engagerande arbetsplatskultur.


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Dessa förmåner får du från dag ett i din anställning. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 

Ansvarsområden
I denna roll kommer du att uppdatera och underhålla redovisningsjournaler, reskontra och andra register.


• Verifiera riktigheten av fakturor och andra bokföringsdokument eller register
• Mata in data i transaktionssystem
• Bearbeta betalningar och kassakvitto operationer
• Sammanställa data och förbereda en mängd olika rapporter


Kvalifikationer
Ekonomiutbildning (högskola eller yrkesutbildning)

• Tidigare erfarenhet av leverantörsreskontra
• Noggrann, med öga för detaljer
• Leveransfokus - respekterar deadlines och planerar egen tid därefter

Erfarenhet
Erfarenhet av kundreskontra och leverantörsreskontra.

Ansökan
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: kontakta ansvarig Konsultchef Sandra Hopovac sandra.hopovac@randstad.se
Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida, ansökningar som inkommer via mail kommer ej att behandlas.
Varmt välkommen med din ansökan! 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 juni 2022
  • Ansök senast: 30 juni 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024