OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till ett stort bolag i norra Skåne söker vi nu en ekonomiassistent som kan sin leverantörsreskontra och är nyfiken att lära sig mer om hantverket redovisning. Tjänsten är ett konsultuppdrag och du kommer att bli anställd som ekonomikonsult hos Kareli med ett första uppdrag hos vår kund.
Arbetsuppgifter
- Leverantörsreskontra
- Hantering av förskottsbetalningar
- In- och utbetalningar
Kvalifikationer
Dina kunskaper i Excel bra och du har lätt för att sätta dig in i nya ekonomisystem. Det är meriterande om du har erfarenhet av löpande bokföring.
Anställningsform
Du blir anställd som ekonomikonsult hos Kareli med ett första uppdrag hos vår kund med start omgående med förståelse för uppsägningstid. Tjänsten är på heltid under vanliga kontorstider.
Att vara konsult hos Kareli
- Personligt engagemang - Vi lägger tid på att lära känna dig. Du är en person för oss, inte ett CV. Vi jobbar mindre maskinellt, mer personligt och du får en dedikerad konsultchef som stöttar dig i din karriär.
- Konkurrensmässiga villkor - Vi är en trygg och kollektivansluten arbetsgivare där du får en fast månadslön, friskvårdbidrag samt tillgång till förmånsportalen Benify . Dessutom blir du en del av gemenskapen i konsultgruppen och våra aktiviteter tillsammans.
- Kompetensutveckling - Vi erbjuder ett långsiktigt samarbete där vi ser dig som en partner. Vi stöttar och coachar dig i din karriär som ekonom.
Hur ansöker du?
Vi tar ej emot ansökningar direkt via mail, med hänvisning till GDPR. Du ansöker istället direkt via vår hemsida genom att klicka på länken längst ner i annonsen - snabbt, smidigt och enkelt. Vi går igenom alla ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut.
Om Kareli
Vi på Kareli är specialiserade på rekryterings- och konsultlösningar i Öresundsregionen. Bolaget växte fram eftersom vi såg en möjlighet att använda vår samlade branscherfarenhet och vårt stora kontaktnät för att skapa en snabbare, tryggare och personligare verksamhet