Ekonomiassistent till Bolag inom Fastighetsbranschen

Ekonomiassistent till Bolag inom Fastighetsbranschen

Arbetsbeskrivning

Ser du kvalitet och service som en drivande ståndpunkt, är du bra på att bygga relationer & har en prestigelös inställning?

Var? Solna
När? Start så snart som möjligt
Anställningsform? Direktanställning hos vår kund



Om vår kund

Vår kund arbetar inom fastighetsbranschen. Med fokus på egna resurser och lokala samarbetspartners utvecklar, anlägger och bygger de vardagen där livet levs.

Som anställd får man ta del av en kommunikativ arbetsplats med ett stort team bestående av drivna personer. Man får också ta del av uppmuntrade team-aktiviteter & ett förmånligt friskvårdsbidrag.

Din profil
Vi söker antingen dig som har någon ekonomiutbildning alt. motsvarig arbetslivserfarenhet, jobbat ett tag med ekonomiassist och nu vill ta nästa steg in till redovisning. Alternativt dig som tidigare arbetat med redovisning under en längre period och vill komma till en ny arbetsplats med nya möjligheter.

Kunden erbjuder bland annat en individanpassad utveckling. För att trivas i rollen som Redovisningsekonom ser vi att man tar eget ansvar, är trygg i sig själv och stimuleras av att samarbeta med sina kollegor.

Som person är du kommunikativ och flexibel. Du har förmågan att se till detaljer lika lätt som helheten samt gillar du att ha kvalitet och service i fokus. Vi söker dig som är drivande och självgående och trivs med att ha ett stort eget ansvar. Vidare stöttar du och delar med dig av dina kunskaper till kollegor. Du är bra på att bygga relationer och förstår betydelsen av teamarbete och dessutom har du en prestigelös inställning.

Meriterande

- Erfarenhet från systemen 3L, Cognos och Wolter Klüver
- Tidigare erfarenhet från stora bolag
- Erfarenhet avseende köp och sälj av fastigheter eller bolag




Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Har vi ringat in din person? Kul!

Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer.

Låter det intressant?
Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!

careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)

Vid frågor, kontakta Nathalie Öst Lundkvist på nathalie@deltaconsulting.se eller 073-380 02 08.
Välkommen med din ansökan!

Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser.

Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.

Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Delta Consulting AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 oktober 2022
  • Ansök senast: 16 april 2023

Besöksadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
None

Postadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
Stockholm, 11251

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024