OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Vår kund är ett bolag i grossistbranchen.
Dina arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent i detta bolag kommer du arbeta med kundreskontran för vissa bolag/delar inom koncernen. Arbetet handlar om alltifrån att färdigställa kundfakturor utifrån underlag, vidarefakturera, påminnelse- och inkassohantering, avstämningar, samt en hel del kundkontakt.
Din profil
Vi söker dig som har 4-5 års erfarenhet av arbete med kundreskontran, gärna även erfarenhet från redovisning. Kvalitet och service är viktiga personliga egenskaper samt att du ska tycka om att arbeta i team och vilja hjälpa till där det behövs för att bidra till gruppens totala leverans. Vidare är du noggrann, strukturerad, samt en riktig arbetsmyra.
Framgångsfaktorer
- Minst 4-5 års erfarenhet från liknande arbete
- Arbetat i något av de större ekonomisystemen.
Denna tjänst är en direktrekrytering där du kommer att bli anställd direkt hos vår kund.
START: Omgående
OMFATTNING: Heltid, 100%
PLACERING: Södermalm
LÖN: Enligt överenskommelse
KONTAKT: Anna Herskoi, 072-966 20 00
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2016-05-30
Ansökan
Låter detta som en intressant utmaning? Vi uppskattar om du ansöker omgående då urval och intervjuer sker löpande då uppdraget ska tillsättas inom kort. Har du frågor om uppdraget är du välkommen att kontakta Anna Herskoi, 072-966 20 00.
Om oss
Resultat AB är ett ekonomikonsultbolag med inriktning på uthyrning och rekrytering av ekonomer. Vi är experter på ekonomer! För mer information om oss följ oss gärna på; www.facebook.com/Resultatab och Twitter: @ResultatAB
Kontaktpersoner på detta företaget
Kundansvarig Sara Lindgren
072-334 94 19
Personalansvarig Anders Hedman
070-970 17 17
Personalansvarig Daniel Yousefi
073-514 22 12
Personalansvarig Mikael Nilsson
0761842696
Personalansvarig Sara Lindgren
072-334 94 19
Personalansvarig Fabian Berne
073-5142212
Personalansvarig Anna Herskoi
072-966 20 00
Rebecca Jonas
Jenny Yip
Rebecca Jonas