Ekonomiassistent till Cash Management

Arbetsbeskrivning

Nytt jobb, större utmaningar?Arbetsuppgifter Cash Management gruppen består idag av 7 personer och ingår i affärsområdet Outbound Invoices.Gruppen hanterar och ansvarar för hela betalningsflödet samt bankkonton för Kundreskontra- och Inkassotjänsten i Sverige, Norge, Finland, Danmark och Holland.I din tjänst som ekonomiassistent kommer du att arbeta löpande med bokföring, avstämningar samt in och utbetalningar. Kompetenskrav . Grundläggande bokföringskunskaper . Erfarenhet av avstämningsarbete . Grundläggande kunskaper i Excel . Svenska är ett krav liksom god engelska i tal och skrift Personliga egenskaper Vi tror att du är en ansvarsfull, positiv, kreativ och initiativrik person som klarar av att hantera stora volymer under eget ansvar.Det är viktigt att du trivs med att arbeta i team och är stresstålig.Arbetstid/ Varaktighet Heltid, tillsvidareanställning som föregås av 6 månaders provanställning.Arbetstid 08.00 till 17.00 med flextid 07.00 - 09.00 samt 16.00 - 18.00. Övrigt Du ges möjlighet att växa i en utvecklingsstark organisation som idag är internationell med engelska som koncernspråk.Du kommer att arbeta i fräscha lokaler på Dalagatan vid Norrtull och ha nära till det mesta.Vi har nära ut till E4:an samt goda förbindelser med buss.Välkommen!Eventuella frågor om tjänsten mailas till samma adress.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PBK Outsourcing AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 7 januari 2008
  • Ansök senast: 25 januari 2008

Liknande jobb

Ekonomiadministratör

23 augusti 2010

REKR:UPPDRAG - Ekonomiassistent

23 augusti 2010

Ekonomiassistent vid behov

23 augusti 2010