OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
PBK Outsourcing ingår i Accountor Group genom ägaren Pretax OY. Accountor Group är en av de största leverantörerna i Norden inom ekonomi- och löneadministration. I koncernen är vi ca 1 500 medarbetare och har drygt 15 000 kunder. Vi hanterar både små och stora företag från många olika branscher. Accountor Group har mer än 60 års branscherfarenhet och verksamhet i hela Norden, Baltikum, Ryssland och Holland. Arbetsuppgifter Cash Management gruppen består idag av 6 personer och ingår i affärsområdet Outbound Invoices. Gruppen hanterar och ansvarar för alla klienters betalningsflöden med tillhörande bankkonton för Kundreskontra- och Inkassotjänsten i Sverige, Norge, Finland, Danmark och Holland. I din tjänst som ekonomiassistent kommer du att arbeta löpande med bokföring, avstämningar samt in och utbetalningar. Du kommer även att vara delaktig i att utveckla processer för betalningshanteringen. Kompetenskrav . Goda bokföringskunskaper . Erfarenhet av avstämningsarbete . Goda kunskaper i Excel . Svenska är ett krav liksom god engelska i tal och skrift Personliga egenskaper Vi tror att du är en ansvarsfull, positiv, kreativ och initiativrik person som klarar av att hantera stora volymer under eget ansvar. Det är viktigt att du trivs med att arbeta i team, är stresstålig samt drivs av ansvaret att utveckla ditt eget ansvarsområde. Arbetstid/ Varaktighet Heltid, tillsvidareanställning som föregås av 6 månaders provanställning. Arbetstid 08.00 till 17.00 med flextid 07.00 - 09.00 samt 16.00 - 18.00. ÖvrigtDu ges möjlighet att växa i en utvecklingsstark organisation som idag är internationell med engelska som koncernspråk. Du kommer att arbeta i fräscha lokaler på Dalagatan vid Norrtull och ha nära till det mesta. Vi har nära ut till E4:an samt goda förbindelser med buss. Vilka förmåner vi erbjuder berättar vi gärna mer om vid en intervju.