OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Cleanhouse Scandinavia AB är en rikstäckande fullsortimentleverantör av städ- och golvvårds-produkter, städmaskiner och yrkeskläder. Vi har också försäljning, uthyrning och service av städmaskiner.
Vi erbjuder produkter i alla prisklasser och med vår kunskap och erfarenhet skräddarsyr vi lösningar till våra kunder. Vi har huvudkontor i Sundbyberg och på kontoret i Kungens Kurva finns vår ekonomiavdelning. Vi har också butiker i Sundbyberg, Kungens Kurva, Linköping samt Göteborg. Vårt lager ligger i Veddesta och därifrån har vi en snabb och väl fungerande distribution med egna lastbilar.
----------------------------
Vi söker nu en ekonomiassistent till vår ekonomiavdelning i Kungens Kurva
Vi ser gärna att du har lite erfarenhet av redovisning och administration. Har du dessutom jobbat i Pyramid ser vi det som ett extra plus, men inget krav. Vi söker en positiv, glad och pålitlig medarbetare som vill vara med och utvecklas med oss.
Du kommer att arbeta med sedvanligt arbete inom kund- och leverantörsreskontra, men främst fokusera på :
· Leverantörsreskontra – inköps- samt orderpåföra
· Kundreskontrahantering
· Fakturering
· Övriga arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning
För att lyckas i rollen, ser vi att du är driven, gillar ordning och reda och gärna minst 2 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
START: omg eller enl ök OMFATTNING: heltid
LÖN: enl ök
Är detta du (eller någon du känner) tveka inte utan skicka in din ansökan snarast till
ansokan@cleanhouse.nu dock senast den 16 april.
Vi har ingen möjlighet att ta emot frågor per telefon, utan maila gärna din fråga till ovan mailadress.