Ekonomiassistent till försäkringsbranschen

Ekonomiassistent till försäkringsbranschen

Arbetsbeskrivning

Är du i början av din karriär med något eller några års erfarenhet av reskontra och bankavstämningar? Då är detta uppdraget för dig.



Var? Stockholm
När? Start så snart som möjligt
Anställningsform? Konsultuppdrag via Delta Consulting

Om vår kund

Vår kund är ett internationellt företag som arbetar med försäkringar och skadereglering. Med en lång erfarenhet av branschen har företaget byggt upp en bred kundbas och en djup kunskap inom bland annat egendom, fordon, personskador och bedrägeri.

I dagsläget består ekonomiavdelningen av mycket kunniga och drivna kollegor som strävar efter att leverera kvalitativt arbete. Ekonomiavdelningen präglas av en öppenhet för förändring för att skapa en vinnande miljö där kollegorna utvecklas.

Om Rollen:

I den här rollen kommer personen att att arbeta med hela leverantörsreskontra kedjan. Du kommer att samarbeta med resterande ekonomiavdelning som består av seniora kollegor som kan bidra med sin expertis.

Arbetsuppgifter:

- Delaktig vid månadsbokslut

- Hantering av hela leverantörsreskontra flödet

- Bankavstämningar

- Inbetalningar

- Ansvara för inkommande mail och delegera det till rätt person



Vem är du?

För den här rollen söker vi dig som är i början av din karriär med något eller några år från liknande roller. Du har en förståelse för jobbet som ekonomiassistent och förstår det ekonomiska flödet. Du bör vara på tårna och vilja lära dig nya uppgifter för att bidra till företagets fortsatta utveckling

Krav:

- God inlärningsförmåga

- Tidigare erfarenhet som ekonomiassistent

- Kunskap inom reskontra

- Svenska och engelska i både tal och skrift

- Arbetsam



Meriterande:

- Öppen för förändringar

- Social



Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Har vi ringat in din person? Kul!

Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer.



Låter det intressant?
Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!

careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)

Vid frågor, kontakta Mattias Nordström på Mattias@deltaconsulting.se eller 076-104 34 29.
Välkommen med din ansökan!

Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser.

Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.

Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Delta Consulting AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 februari 2024
  • Ansök senast: 3 augusti 2024

Besöksadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
None

Postadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
Stockholm, 11251

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024