Ekonomiassistent till global kund i Göteborg sökes!

Ekonomiassistent till global kund i Göteborg sökes!

Arbetsbeskrivning

Är du en självgående och serviceinriktad person som har erfarenhet av att arbeta som ekonomiassistent? Trivs du dessutom med att arbeta i ett team och är en lagspelare? Då kan den här tjänsten vara något för dig! Skicka in din ansökan idag och ta chansen att testa på hur det är att arbeta på ett internationellt, välkänt och spännande företag!

Om kunden

Företaget startades 16 februari 1907. De är en av världens ledande leverantörer av produkter och tjänster inom området lager och tätningar, men omfattar också tekniskt stöd, underhållsservice, tillståndsövervakning och utbildning.

De tillhandahåller också teknik- och rekonditioneringstjänster samt tjänster för bedömning av maskintillstånd. Men det de verkligen kan erbjuda är en arena för innovation – en möjlighet för deras kunder att använda de verktyg de tillhandahåller för att utforska, förbättra eller förändra prestanda för sin roterande utrustning. En plats där till och med den minsta justering kan göra stor skillnad.

Om tjänsten

I den här rollen som ekonomiassistent kommer du att ha hand om följande;

• Löpande betalningar
• Löpande AP
• Bokslut
• Avsättningar
• Balanskontoaktiviteter

Om dig

För att lyckas och trivas i den här rollen har du en högskoleutbildning inom finans, alternativt mycket god arbetserfarenhet inom detta. Som person är du noggrann och inte rädd för att ta för dig. Du är en lagspelare, serviceinriktad och har lätt för att komma överens med andra. Vidare behärskar du svenska och engelska flytande samt har erfarenhet av att arbeta i SAP. Slutligen är det viktigt att du känner dig trygg i teams och har god vana av att använda Office-paketet.

Om Anställningen

• Placeringsort: Göteborg
• Tjänstgöringsgrad: 100%,
• Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse
• Anställningsform: Visstidsanställning med mycket god chans till förlängning

Möjlighet till att arbeta hemifrån två dagar i veckan finns.

Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så välkommen med din ansökan redan idag!

Forma framtiden med oss!
Lernia är ett av Sveriges ledande företag inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns över hela landet och har tjänster inom vuxenutbildning, bemanning, rekrytering och omställning. Varje år får 9 000 bemanningskonsulter jobb på Lernia. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nynna nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Välkommen till Lernia – tillsammans formar vi din framtid!
Läs mer på lernia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin

Hanna Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 mars 2023
  • Ansök senast: 30 april 2023

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, NYKÖPING
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024