Ekonomiassistent till Helsingborg

Ekonomiassistent till Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Är du en ekonomiskt kunnig stjärna som älskar att arbeta med människor? Då har vi den perfekta möjligheten för dig!
Vi söker en driven och passionerad ekonomiassistent för ett spännande konsultuppdrag där du kommer att vara nyckeln till vår kunds framgång genom att hantera deras ekonomiska ärenden med precision och professionalism.
Konsultuppdraget startar omgående och pågår minst sex månader.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Som ekonomiassistent kommer du att spela en avgörande roll i att stötta vår kunds ekonomiska processer.
Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att inkludera:

- Kundkommunikation via telefon och e-post för att lösa frågor och problem på ett effektivt och vänligt sätt.
- Hantering av kundreskontra för att säkerställa korrekta betalningar och balanser.
- Fakturering och uppföljning för att säkerställa en smidig och snabb betalningsprocess.
- Avstämningar för att säkerställa noggrannhet och överensstämmelse med ekonomiska rapporter.
- Inkassohantering för att effektivt hantera obetalda fakturor och minimera förluster.
- Hantering av inbetalningar för att säkerställa att alla transaktioner registreras korrekt och i tid.

Vem är du?
Vi letar efter någon som brinner för ekonomi, med följande kvalifikationer:

- Erfarenhet och utbildning av liknande arbete inom ekonomi.
- God kommunikationsförmåga och förmåga att lösa problem på ett effektivt sätt.
- Noggrannhet och uppmärksamhet på detaljer för att säkerställa korrekta transaktioner.
- Teamspelare med förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ.
- Kunskap om relevanta ekonomiska verktyg och system är en fördel.

Om verksamheten
Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och bli en del av vårt dynamiska team, skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig och diskutera hur du kan bli en värdefull tillgång för vårt team.


Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se.

Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini

Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré

Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dreamwork Scandinavia AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 april 2024
  • Ansök senast: 28 april 2024

Besöksadress

Drottninggatan 1, Helsingborg
None

Postadress

Birger Jarlsgatan 10
Stockholm, 11434

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024