OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av ekonomiarbete och vill arbeta i ett familjärt företag med korta beslutsvägar? Trivs du i en roll där du får ta ansvar och vara en del av ett positivt och hjälpsamt team? Då kan tjänsten som ekonomiassistent hos Husherren vara något för dig!
OM TJÄNSTEN
Husherren är ett familjeföretag som äger och förvaltar fastigheter, både bostäder och lokaler, i Örebro och Eskilstuna. Med en liten och sammansvetsad organisation kan de fatta snabba beslut och ser till att allt fungerar smidigt för sina hyresgäster, både invändigt och utvändigt. På kontoret arbetar du tillsammans med ett engagerat team, och i verksamheten finns även fastighetsskötare och hantverkare anställda. Företagskulturen präglas av samarbete, engagemang och en positiv atmosfär. Som ekonomiassistent kommer du att spela en viktig roll i företagets ekonomifunktion. Du ansvarar för löpande ekonomiska uppgifter och bidrar till att verksamheten fungerar effektivt. Rollen innefattar både ekonomiska processer och administrativa uppgifter kopplade till företagets ekonomi.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Hantera hyresbetalningar
* Återrapportera och betala leverantörsfakturor
* Kontering och bokföring
* Administrera tidrapporter, körjournaler och kvitton
* Skicka in lönefiler
VI SÖKER DIG SOM
- Har en gymnasieutbildning inom ekonomi
- Har tidigare erfarenhet av ekonomiarbete
- Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift
Det är meriterande om du har
- En högskole- eller universitetsutbildning inom ekonomi.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Optimistisk
- Hjälpsam
- Ordningsam
- Ansvarstagande
Övrig information:
- Start: April
- Omfattning: Heltid
- Arbetstider: Måndag-torsdag 06:45-16:00, fredag 06:45-14:45
- Placering: Örebro
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231