Ekonomiassistent till internationellt bolag under stark tillväxt

Arbetsbeskrivning

Vi söker efter dig som vill arbeta som ekonomiassistent med fokus på leverantörsreskontra till ett internationellt bolag i Stockholm. Vi ser att du sedan tidigare har arbetat som ekonomiassistent och är van vid att hantera både svenska och utländska fakturor. Du kommer att ansvara för hela flödet, dvs ankomstregistrering, attestflöde, kontering, definitivbokning, betalningar, omvärderingar, avstämningar etc.

Detta är ett konsultuppdrag där du kommer vara anställd av Capega och arbeta som konsult hos vår kund. Uppdraget är på heltid och sträcker sig löpande, goda chanser finns till en överrekrytering om alla parter är nöjda med samarbetet. Onboardingen kommer att ske på plats på hos vår kund, men därefter sker arbetet remote tills dess att rekommendationerna säger annat.

För att lyckas i rollen, krävs ett starkt driv och egen motivation. Då bolaget är under stark tillväxt, behöver rutiner och processer löpande att utvecklas varvid den första tiden kan kräva att man lägger ner lite extra timmar för att lyckas.

Med ett starkt intresse och driv kommer du att kunna gå långt hos vår kund. Förutsättningarna att utvecklas och göra karriär på företaget är mycket stora då du kommer in i mitten av en tillväxtresa. I rollen krävs att du arbetar kvalitetsmedvetet, inte är rädd för att arbeta självständigt och att du utför arbetsuppgifter från start till mål utan att bortse från detaljer

- Start: Omgående enligt överenskommelse
- Omfattning: Heltid
- Placering: Stockholm


Om Capega

Capega är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med kontor i centrala Stockholm. Vi är specialiserade på interimslösningar och rekrytering inom ekonomi, fastighet, bank, finans & försäkring. Som helhetsleverantör hjälper vi er att tillsätta tjänster på alla nivåer med rätt kompetens. Läs mer om oss på www.capega.se (http://www.capega.se/) och ta en första kontakt.

Konsult hos Capega

Som konsult hos Capega blir du en del av ett personligt bolag som med bred kompetens och stort nätverk ger dig rätt förutsättning att utvecklas inom din yrkesroll. Då vi värdesätter dig och dina kvalifikationer är det viktigt för oss att du trivs som vår konsult. Du får en engagerad konsultchef som känner till din bransch väl och du erbjuds goda anställningsvillkor med friskvårdbidrag och tjänstepension.

För mer information om nya tjänster, besök vår LinkedIn (https://www.linkedin.com/company/76341207/admin/) eller www.capega.se (http://www.capega.se/)

Ansökan och kontakt

Vi ser gärna att du ansöker omgående då konsultuppdraget skall påbörjas per omgående.

Frågor kring tjänsten besvaras av Affärskonsult Magnus Holmqvist.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Capega
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 maj 2021
  • Ansök senast: 20 oktober 2021

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024