Ekonomiassistent till IT-bolag i Solna

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter

Till vår kund, ett framgångsrikt IT-bolag i Solna söker vi en ekonomiassistent. Du kommer att arbeta med kundreskontra, fakturering, påminnelser, inbetalningar och vid behov hjälpa till med leverantörreskontra. Du hanterar även frågor från företagets kunder gällande fakturor och inbetalningar. Lönehantering sköts externt.

Detta är ett vikariat på minst ett år, med goda möjligheter till överanställning. Start omgående.

Din profil

Vi söker dig som har möjlighet att starta omgående och som tidigare har arbetat på ekonomiavdelningen hos ett litet eller medelstort företag. Du är minst ekonom på gymnasienivå.

Då mycket kommunikation sker med företagets kunder om faktureringsfrågor är du självklart flytande i tal och skrift i svenska och engelska.

Meriterande egenskaper:
• Erfarenhet av Navision
• Erfarenhet av kontering och bokföring (debet & kredit)

Du har eget driv och kan se vad som behöver göras i olika situationer och med olika uppgifter. Du är reflekterande och självgående med stor initiativförmåga. För dig är struktur och ordning och reda naturligt.
Du representerar företaget utåt när du har kontakt med företagets kunder så vi söker dig som är social, glad och trevlig och uppskattar kundmötet.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då intervjuer sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Malin Ryholt på telefon 076-445 43 44 alt. malin.ryholt@2complete.se

Om 2Complete

2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi tillsätter tjänster inom hela tjänstemannaområdet från juniora tjänster till chefer- och specialister.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Ryholt

Malin Ryholt
08-445 43 44
Malin Ryholt
076-875 11 46
Malin Ryholt
076 875 11 46
Malin Ryholt
08 445 43 44
Pernilla Blennow

Malin Ryholt
0768751146
Malin Ryholt
084454344
Emily Higgins
073 365 68 32
Margareta Meek

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 10 november 2016

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Ekonomihandläggare

Ekonomihandläggare

17 juni 2024