Ekonomiassistent till konsultuppdrag i Malmö

Ekonomiassistent till konsultuppdrag i Malmö

Arbetsbeskrivning

Till en av våra kunder i Malmö söker vi nu en driven konsult. Är du ekonomiassistent med tidigare erfarenhet av leverantörs- och kundreskontra? Är du självgående och samtidigt vill jobba i ett professionellt team? Då är det dig vi söker!



Arbetsuppgifter

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter omfattar:

- Kundreskontra och leverantörsreskontra

- Hantera olika betalningsfiler

- Fakturering och kreditering

- Utreda och åtgärda felaktiga betalningar

- Kundkontakt

- Hantera teamets mailinkorg med inkommande förfrågningar

- Löpande bokföring av bankbetalningar och hantering av utbetalningar

- Påminnelser och inkasso



Din bakgrund

Vi söker dig som har engagemang och intresse för ekonomi. Samarbete i team är något som faller sig naturligt för dig samt att kommunicera med vänlighet och affärsmässighet. Du har ett öga för detaljer och är öppen för att lära dig nya saker likväl som att föreslå förbättringar. Som person är du effektiv, relationsskapande och arbetar strukturerat med stor noggrannhet. Du motiveras av att vara en del av ett professionellt team, att hjälpa dina kollegor vid behov och att sprida arbetsglädje. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med större flöden. Som konsult behöver du vara flexibel, självgående, social och tycka om nya utmaningar. Vi ser gärna att du har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi och goda kunskaper inom MS Office. Du ska kunna uttrycka dig i svenska mycket väl i både tal och skrift.



Övrig information

Uppdragstyp: Konsultuppdrag med möjlighet till eventuell anställning hos kund (heltid).

Ort: Malmö

Start: Omgående

Lön: Enligt överenskommelse

Ansökan

Tjänsten är på heltid med start omgående. Känner du igen dig i ovan beskrivning och vill bli en del av vårt härliga konsultteam? Skicka då in din ansökan snarast, då tillsättning är omgående. Har du några frågor om tjänsten eller processen är du varmt välkommen att kontakta Jennie Olsson 076-6471619. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2020-06-06.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare fördelade på tre regioner - Stockholm, Väst och Syd, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingborg. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.



Titel: Ekonomiassistent till konsultuppdrag i Malmö

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 maj 2020
  • Ansök senast: 24 oktober 2020

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024